FAQ

Je kan de nieuwe Gympoint App downloaden door in je browser naar: www.gympoint.nl/app te gaan. 

Daarna kan je inloggen met je gebruikersnaam (mailadres dat bij ons bekend is) en een zelf aangemaakt wachtwoord. 
Na het inloggen krijg je een pop-up melding waarmee je de app kan installeren op je telefoon. 
Indien je een keer niet op de les aanwezig kunt zijn verzoeken we je af te melden.
Dat kan via de clubapp.
 
  • Open de app
  • Selecteer “trainingen”
  • Selecteer de datum van de training
  • Zet bij aanwezigheid bij je naam op “nee”
  • Vul eventueel “reden” en klik op “gereed”
Onze groepsindeling is gebaseerd op de leeftijd die de leden hebben op 1 september van het lopende jaar. Deze groepsindeling wordt tijdens de zomervakantie gemaakt en gedeeld met de leden via een nieuwsbrief. Tussentijds doorschuiven naar een nieuwe groep is niet mogelijk op basis van je leeftijd. Enkel de trainster kan bij ons aanvraag doen voor verschuiving. 

Ja dat kan !

Als u bij beide kinderen hetzelfde email-adres gebruikt, dan moet u voor elk kind een uniek wachtwoord instellen.
Dit kunt u doen door op de site op „wachtwoord vergeten” te klikken.
Als u dan uw email-adres opgeeft krijgt u voor elk kind 1 email met een link voor een nieuw wachtwoord.
In die mail staat dan ook voor welk kind de link is bedoeld.
Via onze website kun je je aanmelden voor een proefles. (Let op: dit kan niet als je al clublid bent, stuur dan een bericht naar ledenadministratie@gympoint.nl)

Klik bovenaan in de menubalk op lid worden en vul het formulier in. 
Let op: vink aan dat je een proefles wilt volgen!

Indien je aangemeld bent als proeflesser ontvang je automatisch een bevestigingsmail en een mail waarin staat wanneer je mag deelnemen. 

2 proeflessen gehad? Dan krijg je automatisch een link via de mail waarmee je je definitief kunt aanmelden!
Indien je je wachtwoord kwijt bent kun je een niewe aanvragen.
  • Klik op „inloggen” (rechtsboven op de site)
  • Voer jou emailadres in die bij Gympo!nt bekend is
  • Klik op „Wachtwoord (opnieuw) instellen"
  • Vul je e-mailadres in indien je je wachtwoord (opnieuw) wilt instellen. Je ontvangt een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen. Geen bericht ontvangen? Controleer dan de spam map van je e-mailprogramma.
  • Met je emailadres en (nieuw) wachtwoord kun je inloggen op de site en de Club-app en kom je in jouw persoonlijke omgeving.
Privacyinstellingen aanpassen via MyClub

Elk lid kan zijn eigen privacyinstellen aanpassen via de MyClub pagina.
Daarvoor ga je naar de website, klik je bovenaan de pagina op 'inloggen' en vul je vervolgens je inloggegevens in.
Zodra je bent ingelogd, klik je onder pasfoto op 'Privacyinstellingen'.
Er opent nu een pagina met de privacyinstellingen voor al je gegevens.
Wijzig deze naar jouw wens en klik vervolgens onderaan op 'Opslaan' om je instellingen op te slaan.

 
De hoogte van het lesgeld kun je vinden op elke vestigingspagina.

In het hoofdmenu vindt je rechts de vestiging.
Klik daar op de vestiging van jouw keuze en je komt in het vestigingsmenu.
Daar vind je in de menubalk "lesgeld"
Nee, u hoeft zich na het volgen van één of twee proeflessen niet aan te melden via de website. 
14 dagen na de proefles ontvang u een automatische mail met de vraag of je het naar je zin hebt gehad.
Indien je lid wil worden beantwoord je de mail met "ja" en vul je verdere gegevens in.
Besluit je om niet verder te gaan met sporten binnen Gympo!nt, dan kun je op "nee" klikken of de mail als niet verzonden beschouwen.

Je ontvangt een automatische bevestiging.
Indien informatie gewenst wordt van jouw vestiging dien je eerst je vestiging te kiezen (rechts op de pagina).
Als je op jouw vestiging klik opent een nieuwe pagina met tabbladen specifiek voor de gekozen vestiging.
Jazeker, de beweegactiviteiten en -challenges van Gymmeester Thomas staan ook op You Tube.
Klik hier.

Ook op het You Tube kanaal van Gympo!nt staan nog coordinatie-oefeningen die leuk zijn om te doen.
 
Gympo!nt kent géén opzegtermijn.

Je kunt dus te allen tijde opzeggen.
Voorwaarde die Gympo!nt stelt: "opzeggen voor de laatste dag van de maand"
Dat houdt in:
Bijvoorbeeld: Opzeggen op 30 november kun je per 1 december stoppen en wordt alleen november in rekening gebracht.
Bijvoorbeeld: Opzeggen op 3 december kun je per 1 januari stoppen en wordt december nog wel volledig in rekening gebracht.

 
Via het inloggen op onze website heb je vervolgens toegang tot je eigen gegevens in ons systeem (je 'MyClub account').
Daarmee kun je:
  • aan of afmelden voor een les/training
  • aanmelden voor activiteiten
  • blijf je op de hoogte van nieuws 
  • blijf je op de hoogte van komende activiteiten en wedstrijden
  • krijg je een push-up bericht als de les een keer niet door kan gaan
  • bericht sturen naar de trainer/ster
  • machtigen voor automatische incasso van de lesgelden
  • afmelden bij Gympo!nt.
Ja, met je email-adres en je wachtwoord inloggen op de site.
Rechtsboven in de Gympo!nt startpagina.
Na inloggen kom je in je eigen persoonlijke omgeving.
Je kan de nieuwe Gympoint App downloaden door in je browser naar: www.gympoint.nl/app te gaan. 

Daarna kan je inloggen met je gebruikersnaam (mailadres dat bij ons bekend is) en een zelf aangemaakt wachtwoord. 
Na het inloggen krijg je een pop-up melding waarmee je de app kan installeren op je telefoon. 

Ja dat kan !

Als u bij beide kinderen hetzelfde email-adres gebruikt, dan moet u voor elk kind een uniek wachtwoord instellen.
Dit kunt u doen door op de site op „wachtwoord vergeten” te klikken.
Als u dan uw email-adres opgeeft krijgt u voor elk kind 1 email met een link voor een nieuw wachtwoord.
In die mail staat dan ook voor welk kind de link is bedoeld.
Privacyinstellingen aanpassen via MyClub

Elk lid kan zijn eigen privacyinstellen aanpassen via de MyClub pagina.
Daarvoor ga je naar de website, klik je bovenaan de pagina op 'inloggen' en vul je vervolgens je inloggegevens in.
Zodra je bent ingelogd, klik je onder pasfoto op 'Privacyinstellingen'.
Er opent nu een pagina met de privacyinstellingen voor al je gegevens.
Wijzig deze naar jouw wens en klik vervolgens onderaan op 'Opslaan' om je instellingen op te slaan.

 
Via het inloggen op onze website heb je vervolgens toegang tot je eigen gegevens in ons systeem (je 'MyClub account').
Daarmee kun je:
  • aan of afmelden voor een les/training
  • aanmelden voor activiteiten
  • blijf je op de hoogte van nieuws 
  • blijf je op de hoogte van komende activiteiten en wedstrijden
  • krijg je een push-up bericht als de les een keer niet door kan gaan
  • bericht sturen naar de trainer/ster
  • machtigen voor automatische incasso van de lesgelden
  • afmelden bij Gympo!nt.
Ja, met je email-adres en je wachtwoord inloggen op de site.
Rechtsboven in de Gympo!nt startpagina.
Na inloggen kom je in je eigen persoonlijke omgeving.
De hoogte van het lesgeld kun je vinden op elke vestigingspagina.

In het hoofdmenu vindt je rechts de vestiging.
Klik daar op de vestiging van jouw keuze en je komt in het vestigingsmenu.
Daar vind je in de menubalk "lesgeld"
Gympo!nt kent géén opzegtermijn.

Je kunt dus te allen tijde opzeggen.
Voorwaarde die Gympo!nt stelt: "opzeggen voor de laatste dag van de maand"
Dat houdt in:
Bijvoorbeeld: Opzeggen op 30 november kun je per 1 december stoppen en wordt alleen november in rekening gebracht.
Bijvoorbeeld: Opzeggen op 3 december kun je per 1 januari stoppen en wordt december nog wel volledig in rekening gebracht.

 
Indien je een keer niet op de les aanwezig kunt zijn verzoeken we je af te melden.
Dat kan via de clubapp.
 
  • Open de app
  • Selecteer “trainingen”
  • Selecteer de datum van de training
  • Zet bij aanwezigheid bij je naam op “nee”
  • Vul eventueel “reden” en klik op “gereed”
Indien je je wachtwoord kwijt bent kun je een niewe aanvragen.
  • Klik op „inloggen” (rechtsboven op de site)
  • Voer jou emailadres in die bij Gympo!nt bekend is
  • Klik op „Wachtwoord (opnieuw) instellen"
  • Vul je e-mailadres in indien je je wachtwoord (opnieuw) wilt instellen. Je ontvangt een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen. Geen bericht ontvangen? Controleer dan de spam map van je e-mailprogramma.
  • Met je emailadres en (nieuw) wachtwoord kun je inloggen op de site en de Club-app en kom je in jouw persoonlijke omgeving.
Nee, u hoeft zich na het volgen van één of twee proeflessen niet aan te melden via de website. 
14 dagen na de proefles ontvang u een automatische mail met de vraag of je het naar je zin hebt gehad.
Indien je lid wil worden beantwoord je de mail met "ja" en vul je verdere gegevens in.
Besluit je om niet verder te gaan met sporten binnen Gympo!nt, dan kun je op "nee" klikken of de mail als niet verzonden beschouwen.

Je ontvangt een automatische bevestiging.
Via onze website kun je je aanmelden voor een proefles. (Let op: dit kan niet als je al clublid bent, stuur dan een bericht naar ledenadministratie@gympoint.nl)

Klik bovenaan in de menubalk op lid worden en vul het formulier in. 
Let op: vink aan dat je een proefles wilt volgen!

Indien je aangemeld bent als proeflesser ontvang je automatisch een bevestigingsmail en een mail waarin staat wanneer je mag deelnemen. 

2 proeflessen gehad? Dan krijg je automatisch een link via de mail waarmee je je definitief kunt aanmelden!
Indien informatie gewenst wordt van jouw vestiging dien je eerst je vestiging te kiezen (rechts op de pagina).
Als je op jouw vestiging klik opent een nieuwe pagina met tabbladen specifiek voor de gekozen vestiging.
Onze groepsindeling is gebaseerd op de leeftijd die de leden hebben op 1 september van het lopende jaar. Deze groepsindeling wordt tijdens de zomervakantie gemaakt en gedeeld met de leden via een nieuwsbrief. Tussentijds doorschuiven naar een nieuwe groep is niet mogelijk op basis van je leeftijd. Enkel de trainster kan bij ons aanvraag doen voor verschuiving. 
Jazeker, de beweegactiviteiten en -challenges van Gymmeester Thomas staan ook op You Tube.
Klik hier.

Ook op het You Tube kanaal van Gympo!nt staan nog coordinatie-oefeningen die leuk zijn om te doen.
 
Terug naar boven